søndag 14. september 2014

Sofakroken

har fått nyvaskete trekk
 

Det er så godt når slikt er gjort- for det er jo litt styr.
 Av med trekk og i vaskemaskinen så skal putene bæres ut for å  bankes opp. Så skal det støvsuges, tørkes og ha trekkene på igjen !
Men det er fint at det går å vaske :)



Denne gullputa klarte jeg ikke å går fra på Kremmerhuset


Vi har to "små" stuer


I denne kroken koser jeg meg masse med pledd og strikketøy

 
Var på Mester Grønn å så disse pottene. De har de i hvite og sorte med gull på innsiden. Var usikker på om mellomstørrelsen ble for stor til vinduskarmen, men på neste besøk så hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle ha to med Hortensia i- fikk akutt behov for Hortensia, hi hi !
Sjokk når jeg kom dit for de hadde ikke flere hvite igjen- og da ble det dilemma igjen da men det ble to sorte.
 Syntes det fungerer helt greit.


Sofa`n vår er egentlig litt for god- har man først satt seg så er det godt å bare bli der.


Denne sorte dingsen på veggen er jo også en magnet.
Har noen favorittprogrammer som jeg koser meg masse med.
Glad vi har opptaksboks for Skal vi Danse går jo samtidig med Stjernekamp !

 
En debatt vi har gående en langstidsdebatt faktisk er disse høyttalerne. De skal byttes ut men vi blir jo ikke enige i hva. Jeg vil ha så små som mulig så klart og i hvert fall ikke høyere enn benken. Helst slike som kan stå inne i den. Men de som "SJEFEN" i huset vil ha er nesten like høye - litt bredere men det som liksom skal være bra er at de er hvite. Så da er det slik det er da - helt til det kanskje kommer noe nytt som vi begge kan være fornøyd med. Kom gjerne med forslag :)


Sofaen vår kjøpte vi på Living for ett år tilbake- de har den på Skeidar også.
 Stolen er Ikea.


 
Klart for kos

 
Ny plukkete blomster fra hagen- det er herlig det

 
Ønsker dere en strålende flott ny uke
 
Smil og klem
 
Monica

33 kommentarer:

  1. Åh vilket mysigt soffhörn! Ja du har verkligen fint med många vackra saker och möbler...så smakfullt!
    Önskar dig en skön höstvecka...ta hand om dig.
    Kram Titti

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av nydelig stue :) Den gullputa var jo bare smashing! ;) Jeg kjenner igjen høyttaler "dilemmaet" - det tok noen år før vi ble enige om den saken gitt ;)

    Ha en fortsatt fin høstuke.

    SvarSlett
  3. Du har det så koselig!! Kjempestilig med gullpute :-)
    Og høytalertematikken den er kjent hos meg også!!!

    SvarSlett
  4. Hi! I found your blog a few years ago. Later I have made repairs and redesign in my kitchen. And I would like thank you for inspiration. Your home is amazing!
    With admiration from Russia.

    SvarSlett
  5. insan
    mouse
    sürüş
    çocuk
    adam

    SvarSlett
  6. 34B95g34g34
    g34g3g3
    2334324
    3g34g3g34g43g
    asdasdasdasdas

    SvarSlett